Publikacja ogłoszenia
Klient
1.
Zapytanie ofertowe/Zamówienie
3.
Uzgadnianie, akceptacja
Administer
2.
Projekt graficzny
Kalkulacja cenowa
Kalkulacja cenowa
4.
Potwierdzenie publikacji
w prasie i na strefakomunikaty.pl
w prasie i na strefakomunikaty.pl
5.
Skan ogłoszenia,
faktura
faktura
Wystarczy złożyć tylko jedno zamówienie, by zapewnić sobie publikację w prasie drukowanej, na stronie internetowej dziennika oraz na www.strefakomunikaty.pl.
Zamówienia można dokonać, posyłając tekst ogłoszenia na adres info@administer.pl, ze wskazaniem terminu oraz zasięgu emisji (ogólnopolski, regionalny). Jeśli w ciągu 30 minut nie otrzymają Państwo od nas odpowiedzi zwrotnej, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr tel. 717072911 lub 717072913.
2. PROJEKT GRAFICZNY OGŁOSZENIA, KALKULACJA CENOWA
Po otrzymaniu Państwa zamówienia opracujemy projekt graficzny ogłoszenia wraz z kalkulacją cenową
i prześlemy Państwu do wglądu.
3. AKCEPTACJA
Prosimy przesłać swoją akceptację e-mailem. Na jej podstawie opublikujemy ogłoszenie w wybranym dzienniku ogólnopolskim i/lub regionalnym oraz na stronie internetowej www.strefakomunikaty.pl.
4. POTWIERDZENIE PUBLIKACJI W PRASIE I POTWIERDZENIE PUBLIKACJI NA WWW
Potwierdzenie publikacji na strefakomunikaty.pl otrzymają Państwo na adres e-mail wraz z potwierdzeniem publikacji w prasie.
W przypadku zamówienia publikacji jedynie na strefakomunikaty.pl wystawimy Państwu specjalne potwierdzenie, z którego wzorem można zapoznać się poniżej.
Wzór potwierdzenia publikacji
5. SKAN OGŁOSZENIA, FAKTURA
W dniu emisji ogłoszenia w prasie wyślemy Państwu skan strony z ogłoszeniem oraz fakturę. Publikacja na www.strefakomunikaty.pl jest bezpłatna dla klientów, którzy zamówią u nas publikację w prasie.